Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku portalu internetowego kigm.pl Uprzejmie informujemy, że od 25 maja 2018 r. obowiązuje tzw. RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE. Nowe prawo wprowadza zmiany w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych. Szczegółowe zapisy znajdziesz w nowej polityce prywatności portalu internetowego kigm.pl. Jednocześnie informujemy, że Państwa dane są przetwarzane w sposób bezpieczny, z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami
Polityka Prywatności/Cookies   
AKCEPTUJĘ
Download Joomla by iPage

Nagrody honorowe KIGM 2017

Opublikowano: czwartek, 13, czerwiec 2019

Nagrody honorowe KIGM za rok 2016

Bursztynowa Kaczka Remontowa Shipbuilding S.A
Bursztynowe Jajka Deepwater Container Terminal Gdańsk S.A.
  Loconi Intermodal S.A.
  Polskie LNG S.A.

 

***

Konkurs o Nagrodę Honorową Krajowej Izby Gospodarki Morskiej „Bursztynowa Kaczka” i Wyróżnienia Honorowe „Bursztynowe Jajko” za najbardziej spektakularne osiągnięcia w polskiej gospodarce morskiej w 2016 roku rozstrzygnięty!


W dniu 25 maja 2017 roku Kapituła Konkursu przyznała Nagrodę Honorową Krajowej Izby Gospodarki Morskiej „Bursztynowa Kaczka” firmie Remontowa Shipbuilding S.A za „specjalistyczne, nowoczesne i innowacyjne jednostki:

– prom „SALISH ORCA” z napędem dual-fuel dla kanadyjskiego armatora BC Ferries, z unikatowym w światowej skali systemem bunkrowania LNG oraz

– specjalistyczny statek przeznaczony do układania, podnoszenia i konserwowania kabli podmorskich „SIEM AIMERY” dla norweskiego armatora Siem Offshore, najdroższą jednostkę w historii polskiego przemysłu stoczniowego, w odniesieniu do jednego kilograma masy”.

Kapituła przyznała również 3 równorzędne Wyróżnienia Honorowe „Bursztynowe Jajko” dla :

Deepwater Container Terminal Gdańsk S.A., za zakończenie największej prywatnej inwestycji sektora portowego w Polsce i jednej z największych tego typu inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Inwestycja sprawiła, że Port Gdańsk dysponuje największym terminalem kontenerowym na Bałtyku o potencjale przeładunkowym 3 mln TEU,

Loconi Intermodal S.A. , w uznaniu bardzo szybkiego reagowania na zmieniającą się sytuację rynkową oraz konsekwentną realizację założonej strategii rozwoju transportu intermodalnego w Polsce i przenoszenia ładunków z dróg na tory,

Polskie LNG S.A, za oddanie do użytku terminalu LNG w Świnoujściu. Powstanie terminalu, największego tego typu na Bałtyku, pozwala na odbieranie gazu ziemnego drogą morską z dowolnego kierunku na świecie, przez co przyczynia się do zwiększenia energetycznego bezpieczeństwa kraju.